Catholicism, vierde avond

Schoonhoven - 1 februari

gepubliceerd: donderdag, 11 januari 2018

Donder­dag 16 no­vem­ber vindt de derde avond plaats van de DVD-serie ‘Catho­li­cism’. De avond gaat over: ‘Het mysterie van God’, de Drie-ene-God. Heeft u de voor­gaande avond(en) gemist, dan kunt u deze avond ‘gewoon’ volgen. De DVD’s staan in principe los van elkaar.

‘Catho­li­cism’ is een unieke reis door de wereld van het katho­lie­ke geloof. Deze reis vindt plaats aan de hand van DVD’s met beel­den gefilmd op 50 locaties in 15 lan­den. Father Robert Barron voorziet de beel­den van boeiende in­for­ma­tie.

De avond vindt plaats in ‘De Over­kant’ (Wal 34),
begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 21.30 uur.

De koffie en thee staan klaar vanaf 19.45 uur.

Tot don­der­dag 1 februari!